Wednesday, June 12, 2013

MY BESTFRIEND IS BACK !


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Geng..geng..geng..

My bestfriend is back to Malaysia !
hooii ! Khairil Hisham bin Osman is back ! haha..

9 Jun 2013 ! yup..tarikh tu amat bermakna pada tahun nie..tp ada jugak kesedihan disebaliknya..

tarikh tu merupakan hari lahir salah seorg sahabat baikku juga iaitu Muhammad Shafiq bin Zulkiflie..happy birthday brotha..may Allah bless you..miss u damn much! nnti kita lepak k.. :)

tarikh tu jugak menunjukkan genapnya 3 tahun 9 bulan hubungan aku dgn nurul faeizah bt husin..happy monthsary dear..i love you so much n semoga hubungan ini berkekalan hingga akhir hayat.. :)

tarikh tu juga genapnya setahun pemergian arwah Mohd Syafiq bin Omar..salah seorg kawan baikku juga yg telah meninggalkan kami utk selamanya..beliau menghembuskan nafas terakhir ketika dalam usaha menyelamatkan kawannya yg lemas di kawasan air terjun sekitar negeri kedah..sahabat,moga engkau tenang di sana..tnggu kami semua okay..semoga rohmu dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan org2 yg beriman..insyaAllah..amin..Al-fatihah.. :(

berbalik kpd tajuk kita..pada tarikh tu jugak sahabat baikku khairil atau lebih dikenali sbg penyu (nama manja) selamat menjejakkan kaki kembali ke malaysia setelah 4 tahun merantau di negara org (US) bagi menghabiskan pengajiannya di level ijazah dalam bidang kejuruteraan..tahniah sahabat! seriusly bangga gila dgn hg..walaupun hakikatnya sebelum hg fly,hg dh down awal2...aku taw,hg mesti bleh..thanx sbb smpai hari nie sntiasa support aku..even hg taw aku jenis macam mana,tp hg tetap jadi bestfriend aku..

wehh,x sabar rasanya nak abeskan final exam nie,astu balik jumpa hg n yg lain2..nnti time aku cuti,kita lepak sepuasnya n gosip2 okayy (ingat pompuan je taw gosip?) haha..apa2 pun,aku doakan hg berjaya di dunia dan insyaAllah di akhirat kelak..thanx sbb selalu jadi role model utk kami (penyu nie baik sikit orgnya) hehe..

" KAWAN SAMPAI MATI "




No comments: